نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

ضرورت ایجاد شبکه فوق تخصصی اورولوژی بین کشورهای عضو آسیا

 دکتر سیدجلیل حسینی با اشاره به سابقه 25 ساله انجمن اورولوژی آسیا گفت: در انجمن اورولوژی آسیا که گستره وسیعی از شرقی ترین نقاط این قاره(ژاپن و فیلیپین) تا غربی ترین نقاط آن(ایران و ترکیه) را در بر می گیرد، حدود 25000 اورولوژیست عضو هستند که به درمان بیماریهای مشترک و رایج اورولوژی در آسیا می پردازند.
استاد دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ، اجرای برنامه های اکادمیک مشترک بین کشورهای عضو نظیر برگزاری همایش های علمی، برنامه های آنلاین، آموزش به بیماران از طریق وب سایت، اجرای پروژه های تحقیقاتی مشترک بین کشورهای عضو را ضروری دانست.
رییس انجمن اورولوژی آسیا با اشاره به وجود بخشها، انستیتوها و تجارب بسیار گرانبها در کشورهای عضو انجمن تاکید کرد: با ایجاد یک شبکه تخصصی و فوق تخصصی اورولوژی بین کشورهای عضو انجمن، صاحبنظران این رشته یکدیگر را یافته و به تعامل خواهند پرداخت، اورولوژیست های جوان نیز با حضور در این مراکز بر دانش و تجربه خود خواهند افزود.
وی در بخش دیگری از این پیام با اشاره به اهمیت نقش پایگاه اطلاع رسانی انجمن تاکید کرد: معرفی گروهها و انستیتوهای اورولوژی کشورهای عضو انجمن به جهانیان بسیار اهمیت دارد و در پایگاه اطلاع رسانی انجمن اورولوژی آسیا باید اطلاعات و دستاوردهای مربوط به بیمارستانها و بخشهای فعال اورولوژی تمام 23 کشور عضو انجمن درج شود تا زمینه تبادل علمی، آموزشی و تحقیقاتی بین بخشها و اورولوژیست های جوان فراهم شود.
به گزارش ایرنا ازدانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی،رییس انجمن اورولوژی آسیا افزود :تلاش خواهیم کرد تا زمینه علمی برجسته ای برای تمام کشورهای عضو فراهم کرده و خبرهای بسیار خوبی در آینده نزدیک خواهیم داشت و در راستای افزایش همکاری با انجمن های بین المللی بیش از پیش به کار خواهیم بست.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل