نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

نخستین کنگره شنوایی شناسی برگزار می شود

 حسن عبدالله زاده دبیر اجرایی نخستین کنگره مفاهیم و اصول کاربردی شنوایی شناسی ایران با اعلام این خبر، گفت: این کنگره برای نخستین بار با تأکید کامل بر مفاهیم کاربردی در رشته شنوایی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران و انجمن شرکت های تجهیزات شنوایی و سمعک برگزار می شود.
وی افزود: هدف از برگزاری این کنگره ارتقاء سطح علمی و عملی کارشناسان شنوایی شناسی سراسرکشور و تبیین جایگاه انحصاری شنوایی شناسی در حیطه ارزیابی و توانبخشی شنوایی و تأکید بر رتبه علمی بالای رشته شنوایی شناسی در سطح کشور، منطقه و جهان است.
عبدالله زاده افزود:برای نخستین بار در این کنگره بیش از 75 درصد زمان به 50 کارگاه تخصصی و کاملا کاربردی، اختصاص یافته که از شاخصه های مهم این رویداد بوده و کلیه موضوعات سخنرانی ها و کارگاه های جانبی با الهام از موضوعات مرتبط با حوزه شنوایی در ایران و جهان همچون تکنولوژی های روز سمعک، محورهای تخصصی تشخیص و توانبخشی نوزادان، اطفال و سالمندان خواهد بود.
به گزارش ایرنا ازانجمن شنوایی شناسی ایران،وی گفت: این کنگره دارای امتیاز بازآموزی برای تمامی شنوایی شناسان بوده و در حاشیه برگزاری آن نمایشگاه جانبی جهت معرفی تجهیزات شنوایی و انواع سمعک، با هدف به روزرسانی اطلاعات کارشناسان ذی ربط و تعامل مستقیم با شرکت های فعال در این زمینه برگزار می شود. 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل