رونمایی از نسخه اندروید نرم افزار ایران نانو در هشتمین جشنواره نانو

 نسخه اول نرم افزار اندرویدی «ایران نانو» جهت اطلاع رسانی محصولات فناوری نانو ایران در جشنواره نانو ریاست جمهوری معرفی شد. در این نرم افزار فهرست تمامی محصولات دارای تأییدیه نانومقیاس و تأییدیه آزمایشی نانومقیاس قرار گرفته است.
در حال حاضر 321 محصول دارای تاییدیه نانومقیاس هستند که از این میان 225 محصول دارای گواهینامه نانومقیاس و 96 محصول دارای تاییدیه آزمایشی نانومقیاس هستند. محصول دارای گواهینامه نانومقیاس، محصولی است که از نظر مقیاس نانومتری، مورد تأیید ستاد نانو قرار گرفته است.
ستاد توسعه فناوری نانو پیشتر نیز بمنظور ایجاد مرجع معرفی محصولات فناوری نانو ایران (محصولات دارای گواهینامه نانومقیاس) در بازار داخل و بین الملل، پایگاه اینترنتی محصولات نانوفناوری ایران را به نشانی www.nanoproduct.ir به دو زبان فارسی و انگلیسی راه اندازی نموده است. 
به گزارش ایرنا از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ریاست جمهوری، محصولات موجود در این نرم افزار به تفکیک حوزه های صنعتی آب و محیط زیست،بهداشت و سلامت،تجهیزات نانو فناوری،تجهیزات مشخصه یابی،دارو و تجهیزات پزشکی،رنگ و رزین،عمران و ساختمان،کشاورزی،لوازم خانگی،نانو پوشش،نانو کامپوزیت،نانو مواد،نساجی،نفت و صنایع وابسته و نیرو و انرژی دسته بندی و شرح داده است.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا