نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان صدا وسیما

پرویز کرمی دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی ریاست جمهوری، گفت : این ستاد در تلاش برای ترویج موضوع علم و فناوری و فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان است. در همین راستا تفاهم نامه ای میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان صدا و سیما با اهدافی از جمله فرهنگ سازی و ترویج علم و فناوری در جامعه از راه تولید برنامه های مشترک حمایت از محصولات و خدمات دانش بنیان ساخت داخل و در نظر گرفتن تخفیف فرهنگی در تبلیغ و معرفی کالاهای دانش بنیان ساخت داخل منعقد شد.
وی از جمله نکات با اهمیت در این تفاهم نامه که از جمله وظایف ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی محسوب می شود را اخذ یا برقراری تخفیف های ویژه در معرفی و آگهی برای کالاها و خدمات تولیدشده توسط شرکت های دانش بنیان از طریق هماهنگی با مجموعه سازمان صدا و سیما عنوان کرد و افزود: امیدواریم این امر از طریق همکاری با ستادها و کمک دوستانمان در صدا و سیما محقق شود و آنها این موارد را شناسایی و به ما معرفی کنند تا از بخش آگهی های سازمان صدا و سیما تخفیف لازم را پس از هماهنگی دریافت کنیم.
مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری ادامه داد: بندی از این تفاهمنامه مربوط به برنامه سازی و تولید مشترک است؛ قرار بر این شد تا برنامه های مشترکی بین معاونت علمی و سازمان صدا و سیما تولید و پخش شود. حتی برنامه هایی که سازمان صدا و سیما در حوزه خبری و گزارش با موضوع علم و فناوری دارد نیز می تواند به کمک و با استفاده از خدمات و تولیدات محتواهای معاونت علمی، پربارتر تولید و پخش شود.
کرمی یکی از کمک ها را در اختیار قرار دادن برنامه ها یا محتواهای بیشتر میان ستادهای فناوری راهبردی معاونت علمی عنوان کرد و گفت: خوب است که ستادها علاوه بر تجاری سازی و پژوهش در مرز دانش به موضوع فرهنگسازی و ترویج را نیز با ارایه و انجام برنامه های مختلف در دستور داشته باشند.
به گزارش ایرنا از معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری ، دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی با اشاره به برنامه هایی که با تلاش این ستاد و حمایت معاونت علمی در صدا و سیما ساخته می شود از جمله نسیم دانش و فن آور، برنامه دیگری را معرفی کرد که قرار است با حمایت این ستاد در شبکه 4 سیما تولید شود.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل