نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

6 محصول و مرکز رشد برگزیده هشتمین جشنواره فناوری نانو معرفی شدند

در این مراسم که امروز در محل نمایشگاه بین المللی تهران با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، رییس سازمان انرژی اتمی و نایب رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد از دو محصول فناوری نانو به صورت مشترک تقدیر شد.
محصول 'سیناکورکومین' شرکت 'اکسیر نانو سینا' و محصول 'کامپاند نانو' افزودنی برای محصولات UPVC از شرکت 'آریا پلیمر پیشگام' دو محصولی است که به صورت مشترک رتبه سوم را کسب کرده و به هر کدام مبلغ 50 میلیون ریال نقدی ، 300 میلیون ریال پژوهانه و یک میلیارد ریال وام اهدا شد.
در بخش تجهیزات نیز از محصول میکروسکوپ پروبی روبشی از شرکت نانو سیستم پارس به عنوان رتبه اول با اعطای 50 میلیون ریال وجه نقد، 500 میلیون ریال پژوهانه و دو میلیارد ریال وام تقدیر و از محصول استکترو فتو متو از شرکت طیف سنج پیشرو پژوهش به عنوان رتبه دوم با اعطای 50 میلیون ریال وجه نقد ، 400 میلیون ریال پژوهانه و یک میلیارد و 500 میلیون ریال وام تقدیر شد.
همچنین در بخش مراکز رشد برتر، از مرکز رشد واحدهای فناور شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و مرکز رشد واحدهای فناور سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران به عنوان رتبه اول به طور مشترک با اعطای 100 میلیون ریال وجه نقد تقدیر شد.
به گزارش ایرنا، هشتمین جشنواره فناوری نانو با حضور 133 شرکت فناور، دانشگاه ها، پژوهشگاه ها از 13 تا 16 مهرماه در نمایشگاه بین المللی تهران برپا است.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل