جراحان ارتوپدی ایران و 10 کشور خارجی در برج میلاد گرد هم می آیند

دکتر علی دیانت دبیر بیست و سومین کنگره انجمن جراحان ارتوپدی افزود :شعار کنگره امسال انتقال تجربه ها و تازه های جراحی ارتوپدی است که با حضور تمامی متخصصین ارتوپدی از سراسر کشور برگزار می شود.

دیانت ادامه داد:عمده سخنران ها از اساتید دانشگاه های علوم پزشکی ایران و پیشکسوتان این رشته هستند. همچنین میهمانانی از کشورهای امریکا، انگلیس، هلند، ایتالیا، کره، چین و هند نیز خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه برنامه های کنفرانس بر اساس رشته های مختلف ارتوپدی طراحی شده است، گفت: مباحثی چون جراحی مفصل ران، جراحی دست، جراحی مفصل زانو، جراحی شانه، شکستگی های اندام، بیماری ها و شکستگی های اندام و ستون فقرات و ارتوپدی اطفال از این جمله هستند.
دبیر بیست و سومین کنگره انجمن جراحان ارتوپدی ایران افزود: همزمان با ارائه سخنرانی ها، مقالات ارائه و سالنی هم برای نمایش پوسترها در نظر گرفته شده است.
وی اظهار کرد:سمپوزیوم و مباحثات فوق تخصصی از سوی استادان صاحب نام جهان برگزار می شود که از این میان 75 مقاله علمی ارایه شده به این کنگره، 28 مقاله علمی برای سخنرانی انتخاب شده است و سایر مقالات در قالب پوستر ارائه خواهند شد. 
وی گفت:نمایشگاهی از تجهیزات ارتوپدی شرکت های داخلی و خارجی در معرض نمایش قرار می گیرد و 70 شرکت که در زمینه تجهیزات پزشکی، ارتوپدی و دارویی فعالیت می کنند. 
دیابت ادامه داد: تعدادی از تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی که عمدتا از خارج کشور هستند کارگاههای اموزشی را نیز برگزار می کنند.
بیست و سومین کنگره انجمن جراحان ارتوپدی ایران تا 13 تا 17 مهر ماه جاری در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار می شود.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا