نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

بیش از هزار و 800 فرآورده داروی گیاهی مجوز تولید گرفتند

امیرحسین جمشیدی شامگاه پنجشنبه در مراسم اختتامیه چهارمین همایش طلای سبز افزود: از این تعداد یکهزار و 342 مجوز مربوط به فرآورده دارویی طبیعی و بقیه نیز به فرآورده های دارویی سنتی اختصاص دارد.
وی به حمایت مسوولان وزارت بهداشت از فرآورده های گیاه دارویی طبیعی و سنتی اشاره کرد و گفت: اگر وزارت بهداشت 10 سال پیش مجوز تولید یک معجون طب سنتی را صادر می کرد اغلب با شک و تردید به این موضوع نگاه می کردند، اما در حال حاضر تعداد زیاد مجوز تولید نشان دهنده اهتمام به این فرآورده ها است.
جمشیدی تولید بهترین فرآورده داروی گیاهی طبیعی و سنتی و اتخاذ بهترین روش های علمی در ارتباط با طب سنتی را وظیفه اصلی دست اندرکاران این حوزه دانست و گفت: وظیفه اصلی همه ما حرکت به این سمت است
دبیر علمی چهارمین همایش طلای سبز،به استقبال خوب صاحب نظران و اندیشمندان اشاره کرد و گفت: امیدواریم با این اندوخته های علمی بتوانیم خدمات مناسبی را به مردم ارایه کنیم.
به گزارش ایرنا، چهارمین همایش طلای سبز و اولین جشنواره طب سنتی و تغذیه از هفتم مهرماه با حضور مسوولان و دست اندرکاران این حوزه در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی آغاز به کار کرد. 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل