نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

بررسی بیماری های سینوس در کنگره راینولوژی ایران

دکتر سید بهزاد پوستی روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت برگزاری این کنگره اظهار کرد: به منظور تبادل نظر در مورد موضوعات مختلف و استفاده از تجربیات متخصصان خارجی در این زمینه از 12 نفر از اساتید برجسته دنیا از کشورهای آمریکا، انگلیس، مصر، سوئد، هلند، ایتالیا، آلمان و تایوان در زمینه های تومورهای سر و گردن، فک و صورت، آندوسکوپی سینوس و آسیب های ناشی از حوادث برای حضور در این کنگره دعوت شده است. 
وی افزود: جراحی بینی، رادیولوژی، آندوسکوپی، بیماری های سینوس، نانوتکنولوژی، اختلالات خواب، نقش سیستم ایمنی در بیماری های سر و گردن و روش های جوان سازی غیرتهاجمی از جمله محورهای اصلی مورد بحث در این کنگره است. 
پوستی هدف از برگزاری این کنگره و کارگاه های آموزشی ضمن آن را افزایش آگاهی پزشکان در مورد پیشرفت های صورت گرفته در سطح دنیا در زمینه علم راینولوژی و تبادل اطلاعات بین متخصصان این رشته عنوان کرد و گفت: به همین منظور 14 پنل از سوی 6 نفر از اساتید صاحب نظر در این زمینه در طول سه روز برگزاری این کنگره، ارایه می شود. 
وی برگزاری 2 میزگرد به صورت پرسش و پاسخ و 28 سخنرانی را از دیگر برنامه های این کنگره برشمرد و افزود: 40 مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شده است که بخشی از آن به صورت سخنرانی و مابقی به صورت پوستر ارایه می شود. 
به گفته پوستی، برگزاری این کنگره به تایید جامعه جراحان پلاستیک اروپا، جامعه جراحان پلاستیک آسیا و جامعه جراحان بینی اروپا رسیده است و از نظر علمی در سطح بسیار بالایی قرار دارد. 
به گزارش ایرنا، پنجمین کنگره بین المللی انجمن راینولوژی ایران با حضور جمعی از متخصصان داخلی و خارجی در روزهای 22 تا 24 مهرماه جاری در مرکز همایش های بین المللی رازی در تهران برگزار می شود. 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل