نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

مهلت ارسال آثار به دومین کنگره زخم و ترمیم بافت تا دهم مهرماه تمدید شد

 دکتر حسین بختو اظهار کرد: برگزارکنندگان این کنگره، با توجه به استقبال پژوهشگران و متخصصان رشته های مختلف، فرصت بیشتری را به منظور ارسال مقالات و آثار برای علاقمندان درنظرگرفته اند.
وی افزود: این کنگره 6 تا 8 آبان ماه امسال در سالن شهید غرضی بیمارستان میلاد تهران برگزار می شود و دارای 20 امتیاز بازآموزی برای رشته های فوق تخصصی جراحی ترمیمی، پلاستیک و سوختگی، جراحی عروق و متخصصان رشته های پوست، زنان و زایمان و پزشکان عمومی است. 
به گفته رییس دومین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت، مقالات ارسالی به این کنگره در محورهای اصلی زخم و درماتولوژی، زخم و انکولوژی، مهندسی بافت و بیومتریال زخم، زخم و جراحی، زخم و لیزر، زخم و نورولوژی، سلول درمانی، زخم و طب داخلی، زخم، اقتصاد، اخلاق پزشکی و پزشکی قانونی و طب بازساختی و ترمیم بافت بررسی و ارایه خواهند شد.
به گزارش ایرنا از جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، دومین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت به همت مرکز تحقیقات لیزر در پزشکی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران و مرکز تحقیقات پوست و سلول های بنیادی دانشگاه علوم پزشکی تهران و با همکاری معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر و وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود. 
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این کنگره می توانند به نشانی اینترنتی www.wtrcongress.com مراجعه کنند. 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل