نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

اولویت های شورای عالی فضای مجازی ابلاغیه رهبری است

 ابوالحسن فیروزآبادی در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی ( ایران تلکام 2015)افزود: تصریح در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، ارتقای جایگاه قدرت سابیری، تامین محتوای مناسب و تدوین برنامه ششم این حوزه از مهم ترین اولویت های کاری این مجموعه است.
وی با اشاره به اینکه دبیرخانه شورا در برنامه ششم حضوری فعال نداشت، گفت: ما سعی می کنیم این موضوع را در اولویت کاری خود قرار دهیم تا برنامه ای جامع و کامل در این حوزه تدوین شود.
وی یکی از مهم ترین اولویت های این مجموعه تصریح در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات اعلام کرد و افزود: هر چند بخش های از این شبکه اجرایی شده اما این شبکه کامل و جامع نیست و باید اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد.
فیروزآبادی به برگزاری جلسات شورای عالی فضای مجازی اشاره کرد و گفت: ماهی یکبار این جلسات را برگزار خواهیم کرد.
وی به توسعه فضای مخابراتی اشاره کرد و گفت: امیدواریم تحصیل کردگان و جوانان در حوزه های فضای مجازی و مخابرات برای نهادینه کردن اقتصادی مقاومتی مبتنی بر استعدادهای درونی گام های استواری بردارند.
به گزارش ایرنا،شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تلکام 2015) با حضور تعدادی از شرکت های داخلی و خارجی از امروز در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی آغاز به کار کرد و تا 7 مهرماه آماده پذیرایی علاقه مندان این حوزه است. 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل