نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

تعداد دستگاه های متصل به اینترنت تا2020 به بیش از دو برابر افزایش می یابد

ناصرعلی سعادت روز شنبه در مراسم افتتاحیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تلکام2015) افزود: بر اساس گزارش شرکت سیسکو که اخیرا منتشر شده تعداد دستگاه های متصل به اینترنت در دنیا در سال 2015 میلادی 2.18 میلیارد دستگاه بوده که این تعداد تا سال 2020 به حدود 50 میلیارد دستگاه خواهد رسید.
وی به درآمد دست اندرکاران بازار تلکام در دنیا اشاره کرد وگفت: در سال 2015 این رقم به بیش از هزار و صد میلیارد یورو رسید که سهم آفریقا و خاورمیانه 103 میلیارد یورو بود.
وی اظهار کرد:ظرف دو سال آینده سهم درآمدی آفریقا و خاورمیانه به 120 میلیارد یورو خواهد رسید.
وی نمایشگاه را محلی مناسب برای نشان دادن رشد و توسعه این صنعت اعلام کرد و گفت: شانزدهمین نمایشگاه ایران تلکام درصدد است با نمایش مناسب توانایی ها شاهد جذب مشتری بیشتر و افزایش همکاری های بین المللی دراین حوزه باشیم.
وی با اشاره به این که همکاری های بین المللی با برداشتن تحریم زیاد خواهد شد، گفت:جذابیت بازار داخلی این حوزه برای رقبای بین المللی نیز جذاب بوده و فضای پیش رو را باید به درستی مدیریت کنیم تا این فرصت به تهدید تبدیل نشود.
سعادت با اشاره به اینکه برداشتن تحریم فرصتی مناسب برای فعالان داخلی این حوزه است، گفت:برای رسیدن به موفقیت و استفاده صحیح از این فرصت باید همه دست اندرکاران اعم از بخش دولتی و خصوصی باید با همدلی و وفاق در کنار هم باشند.
به گزارش ایرنا، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تلکام 2015) با حضور تعدادی از شرکت های داخلی و خارجی از امروز در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی آغاز به کار کرد و تا 7 مهرماه آماده پذیرایی علاقه مندان این حوزه است.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل