نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

سمینار انرژی تجدیدپذیر و توسعه پایدار برگزار شد

منابع انرژی تجدیدپذیر، نیروگاه‌های حرارتی، بهره‌وری انرژی تجدیدپذیر، سوخت‌های زیستی، فناوری‌های تولید هیدروژن، ذخیره‌سازی انرژی، مصرف انرژی در ساختمان‌های هوشمند، سیاست حمل و نقل، سیاست و مدیریت آب، سیاست و مدیریت کشاورزی، سیاست محیط زیست و انرژی، مهمترین محورهای این کنفرانس را تشکیل می‌دادند.

پروفسور باب فان در سوان از دانشگاه جانز هاپکینز، پروفسور تیم شارپ از دانشگاه داندی، پروفسور راکش تریودی،  دکتر سومر ساهین، دکتر ساردا پراساد موهاپاترا، دکتر اندرو رایت و دکتر انتیل کومار، سخنرانان اصلی کنفرانس RESD2015 بودند.

همچنین 159 مقاله از پژوهشگران و محققانی از کشورهای آلمان، آمریکا، آفریقای جنوبی، انگلیس، ایتالیا، استونی، بوتان، بنگلادش، پرتغال، تایوان، تایلند، ترکیه، ژاپن، سنگاپور، سوئد، کره‌جنوبی، مالزی، مصر، نپال، هلند و هند در این کنفرانس ارائه شدند.

مقالات برگزیده در مجله Bhutan Journal of Research and Development منتشر خواهند شد.

 

در این نشست قصد داریم نوآوری در بخش انرژی و تغییرات آب و هوایی، مهمترین موضوعات مشترک در بخش فناوری، سیاست عمومی، روابط اقتصادی و بین‌المللی را با محوریت مطالعات مرکز ECN مورد بررسی قرار دهیم.

مرکز تحقیقات انرژی هلند (ECN) یک موسسه تخصصی پیشرو در بخش اقتصاد و سیاست‌های انرژی محسوب می‌شود که علاوه بر انجام مطالعات و ارائه مشاوره، با دانشگاه‌ها، موسسات و صنایع مختلف در هلند و سایر نقاط جهان در ارتباط مستمر است.

 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل