نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

شبکه اجتماعی تصویری کودکان ایرانی در نمایشگاه تلکام رونمایی می شود

کودکان و نونهالان از طریق این شبکه می توانند تصاویر برگزیده خود را شامل عکس و نقاشی به اشتراک بگذارند و از این طریق با یکدیگر ارتباط داشته باشند. 
مدیر واحد کسب و کار تله کام یکی از شرکت های بخش خصوصی در حوزه فناوری اطلاعات در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه تاکنون مشابه ایرانی این برنامه را مشاهده نکرده ایم، افزود: کارشناسان این مجموعه با سعی و تلاش خود توانسته اند این شبکه را راه اندازی کنند.
محسن یوسف پور با اشاره به اینکه 'پنجره' و 'بادبادک' دو برنامک دیگر در قالب سامانه خدمات کودک هستند، اظهار کرد: برنامک پنجره نیز به والدین، این امکان را می دهد تا بتوانند رفتارهای فرزندان خود را در فضای مجازی رصد کنند. 
وی ادامه داد: بادبادک یک برنامک آموزشی و سرگرمی است که به کودکان اجازه می دهد محتواهای چندرسانه ای تکمیلی بسیاری از نشریات و خدمات ویژه گروه کودک و نوجوان را در اختیار داشته باشند.
یوسف پور، اشتراک گذاری عکس کودکان و بهره گیری از فضای امن را از جمله خدمات سامانه خدمات کودک اعلام کرد و گفت: والدین از طریق این سامانه می توانند نظارت کافی بر نحوه فعالیت کودکان خود در فضای مجازی بر روی تلفن همراه داشته باشند.
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تله کام 2015) از چهارم تا هفتم مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی ایران تله کام، با توجه به نقش پراهمیت و ارزنده ارتباطات و فناوری اطلاعات، آشنایی صاحبان صنایع و پژوهشگران و دست اندرکاران با آخرین دستاوردهای صنعتی و فناوری روز جهان و همچنین به منظور معرفی توان توسعه و ظرفیت کشور در زمینه این صنعت برگزار می شود.
ارتقای دانش فناوری و تبادل اطلاعات روز، معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی ها و پیشرفت های کشورمان در این زمینه ها، ارتقای سطح مبادلات تجاری کشور در راستای توسعه صادرات غیرنفتی کشور، آشنایی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه با آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی کشور، تشویق و ترغیب تولیدکنندگان برای رقابت سالم و هدفمند در عرصه این صنعت و ایجاد فضا برای ارتباط مستقیم تولیدکنندگان با مصرف کنندگان از مهمترین اهداف این نمایشگاه عنوان شده است.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل