توسعه فضای مجازی براساس سیاست های ابلاغی رهبری انجام می گیرد

 سیدابوالحسن فیروزآبادی امروز (سه شنبه) در جمع خبرنگاران و در حاشیه مراسمی که به مناسبت معارفه وی به عنوان دبیر شورای عالی فضای مجازی برگزار شد، همچنین گفت: ما براساس وظایف و ماموریت های رهبری کار خود را پیش می بریم و با سرعت تلاش می کنیم تا در دو سال باقیمانده این دولت همه این موارد را شروع کرده و برخی از آنها را به انجام برسانیم.
وی تاکید کرد: راه اندازی شبکه ملی اطلاعات یکی از وظایف تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب است که در اولویت کار این مجموعه قرار دارد.
فیروزآبادی به تعداد طرح های آماده در این شورا اشاره کرد و گفت: 25 طرح آماده ارائه به شورای عالی فضای مجازی است که احتمالا برخی از آنها باید کامل شوند.
وی درخصوص برگزاری جلسات شورای عالی فضای مجازی گفت: سعی می کنیم هر ماه یک جلسه شورای عالی فضای مجازی داشته باشیم.
دبیر شورای عالی فضای مجازی در مورد شوراهای موازی شورای عالی فضای مجازی گفت: بنا شد در اولین جلسه در مورد تعطیلی و یا محدود شدن فعالیت شوراهای موازی تصمیم گیری شود.
به گزارش ایرنا، پیش از این 'محمدحسن انتظاری' دبیر شورای عالی فضای مجازی بود که اکنون با آغاز دوره دوم فعالیت شورا، فیروزآبادی به عنوان دبیر جدید به همراه اعضای جدید شورا که به تازگی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تعیین شده اند، عهده دار مسئولیت دبیری این شورا خواهد بود.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا