نخستین همایش چهره های ماندگار کیفیت ایران برگزار شد

حمایت از تولیدات داخلی و تحقق اقتصاد دانش بنیان از سیاستهای راهبردی دولت در جهت توسعه ملی و خودکفایی است با این حال این که محصول ایرانی با هر کیفیت و با هر شرایطی به خریداران عرضه شود پذیرفتی نیست و تولیدکنندگان داخلی باید بهره مندی از کیفیت مطلوب و ارتقای مداوم کیفیت را سرلوحه فعالیتهای خود قرار دهند.

به گزارش ایسنا با توجه به این مهم، نخستین همایش سراسری چهره های ماندگار کیفیت ایران با حضور رئیس انجمن کیفیت ایران و صاحبنظران و محققان این حوزه در تهران برگزار شد که طی آن از جمعی از برگزیدگان و چهره های موفق کیفیت ایران قدردانی شد.

فتح الله کریمی از فعالان عرصه انرژی با بیان اینکه حرکت سازمان ها به سوی ارتقای کیفیت و خدمات، علاوه بر رقابت پذیری موجب رضایتمندی مشتریان خواهد شد گفت: امروزه سازمان های خدماتی باید در جهت افزایش اعتبار و ارتقای جایگاه خود حرکت و خود را به درستی به مشتریان معرفی کنند.

وی با تاکید بر ضرورت بهره مندی از شیوه های نوین علمی در عرصه تولید و خدمات، بهترین روش برای معرفی سازمان ها را ارائه خدمات با کیفیت و متناسب و نگاه به رضایت مشتری است، ادامه داد: باید تلاش کنیم تا جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات با کیفیت در جامعه به یک فرهنگ تبدیل شود.

این چهره ماندگار کیفیت اظهار داشت: سازمان ها با ارائه خدمات با کیفیت در کنار رقابت پذیری نقش قابل توجهی در فضای اقتصادی کشور ایفاء خواهند کرد و می توانند در راستای اجرای سیاست های اقتصادی مقاومتی حرکت کنند . مطمئنا اگر سازمان ها در جهت ارائه خدمات با کیفیت حرکت کنند، توسعه و دوام شان تضمین خواهد شد و همین موضوع عاملی در جهت رقابت پذیری است.

مدیر شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین با بیان اینکه امروزه کیفیت مفهومی فراتر از استاندارد دارد، تصریح کرد: در سیاست اقتصادی مقاومتی که در آن نگاه ها به تولید داخلی معطوف شده، سازمان های خدماتی می توانند با بهره مندی از امکانات و تولیدات داخل و ارائه کار با کیفیت در جهت حمایت از بنگاه های داخلی گام بردارند.

وی با بیان اینکه کیفیت نقش اساسی در صنعت هر کشور ایفاء کرده و موتور محرک رشد اقتصادی و آسایش مردم است، گفت: امروزه کشورها تلاش می کنند تا از این جهت بازارهای دیگر کشورها را به تسخیر خود در آورند.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا