رکورد حرکت هلیکوپتر با منبع نیروی انسانی + فیلم

بسیاری از دانشمندان به دنبال یافتن راهکارهایی برای ایجاد ساختارهای انرژی تجدید پذیر برای راه اندازی وسایل نقلیه هستند و در این میان یکی از منابع انرژی بسیار جذاب، بدن انسان است. حال به صورت سالانه بارها شاهد طراحی رقابت هایی هستیم که هدف از آنها تهیه بهترین دستگاه های ممکن با منبع انرژی انسانی است.

در یکی از این رقابت ها، هدف نهایی ساخت یک هلیکوپتر با منبع انرژی انسانی بوده است که بتواند برای مدت زمانی بیشتر از 30 ثانیه در ارتفاع سه متری زمین پرواز کند.

یک تیم تحقیقاتی برای ساخت این هلیکوپتر تلاش بسیار زیادی به خرج داده  و بارها در انجام آزمایش های مختلف بر روی دستگاه خود با سقوط دستگاه و مخاطرات جانی و مالی روبرو شدند ولی در نهایت موفق شدند تا به هدف خود دست یابند.

این گزارش ویدیویی فرایند ساخت، آزمودن و در نهایت اجرای نهایی تست بر روی این هلیکوپتر را نشان می دهد. شایان ذکر است که در این گزارش می توانید شاهد ثبت رکورد جهانی در این زمینه باشید. این هلیکوپتر تنها با قدرت رکاب زدن فردی که به آن سوار بود توانست به مدت یک دقیقه در ارتفاع سه متری زمین به پرواز دربیاید و صاحب این رکورد منحصر به فرد شود.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا