نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

حمایت مالی 100 درصدی برای ثبت اختراعات مخترعین

نصرت الله ضرغام رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران اظهار کرد: بر اساس آئین نامه صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران در رابطه با اختراع مخترعین از او حمایت صد در صدی می‌کند و هزینه او را پرداخت می‌کند.
 
وی در ادامه تاکید کرد: به دنبال ایجاد مرکز نوآوری در مراکز علمی هستیم تا از طریق این مراکز بتوانیم یافته‌های پژوهشی و ایده‌های خلاقانه را به محصول تبدیل کنیم. 
 
ضرغام تصریح کرد: برای اینکه به نیازهای نیروی انسانی کیفی جامعه پاسخ بدهیم باید تربیت نیروی انسانی را مطالعه و باید کارشناسی، سیاست‌گذاری و برنامه ریزی کنیم و این کار باعث می‌شود از منابعی که برای این کار اختصاص داده می‌شود به درستی استفاده شود. 
 
رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران تاکید کرد: پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی می‌تواند در صورت نیاز به فردی که فارغ‌التحصیل یکی از دانشگاه‌ها معتبر باشد و قصد جذبش را دارد طبق ضوابط صندوق برای او تقاضای پسا دکترا کند . 
 
وی بیان کرد: همه بخش ها باید از یک جامعیت برخوردار شوند و پژوهشگاه‌ ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی به خوبی می‌تواند این کار را انجام داده و تاثیر گذار باشد. 
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران , وی در پایان تاکید کرد: صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران در کنار پژوهشگر و صاحب ایده یک راهنما قرار می‌دهد تا روند تبدیل علم به محصول درست طی شود و بعد از آن مرکز نوآوری در اختیار مراکز علمی قرار خواهد گرفت.
No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل