برپایی پاویون اختصاصی دریایی ایران در نمایشگاه صنایع دریایی روسیه

 سیزدهمین نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی روسیه (NEVA 2015) از 31 شهریور تا سوم مهر 1394 و در شهر سن پترزبورگ برگزار خواهد شد.
این نمایشگاه دوسالانه در این دوره میزبان 15000 بازدید کننده با بیش از 900 شرکت از 55 کشور است که به لحاظ کیفیت، برگزاری، مشارکت کننده و بازدید کننده جزء نمایشگاه های مطرح دنیا است.
هدف معاونت علمی ریاست جمهوری از شرکت در این نمایشگاه، ضمن ارایه دستاوردهای کشورمان در این حوزه استراتژیک، زمینه ساز حضور شرکت های فعال دریایی کشورمان در این نمایشگاه را فراهم می کند.
نمایشگاه بین المللی کشتیرانی، کشتی سازی، بنادر، انرژی و فراساحل (NEVA 2015) در زمینه های مختلف صنایع دریایی و دریانوردی از جمله صنایع ساحلی و فراساحلی، نفت و گاز و پتروشیمی، بنادر و دریانوردی، ساخت و تعمیر، صنایع دریایی و دفاعی، ساخت و تامین تجهیزات دریایی، خدمات بندری، مشاوره و مهندسی، آموزش و تحقیقات، اقتصاد دریایی، حمل ونقل دریایی، فیزیک دریایی و اقیانوس شناسی، حفاظت از محیط زیست دریایی، شیلات، صید و آبزی پروری و امور سیاحتی و گردشگری برپا خواهد شد.
به گزارش ایرنا از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در کنار این نمایشگاه، کنفرانسی علمی تحت نظر دانشگاه ایالتی سن پترزبورگ نیز برپا خواهد شد. حامیان اصلی این نمایشگاه وزارت صنایع و بازرگانی روسیه، اتحادیه کشتی سازها، اتحادیه صنایع روسیه، اتاق بازرگانی صنایع روسیه، انجمن بنادر و بازرگانی روسیه، اتحادیه تولیدکنندگان تجهیزات نفت و گاز، اتحادیه مالکان کشتی، آکادمی مرکز تحقیقات علوم روسیه و سازمان جهانی دریانوردی روسیه هستند که خود بر رونق این نمایشگاه می افزاید.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا