بازار جهانی نانوذرات اکسید روی در سال 2015

شرکت ریسرچ اند مارکت (Research and Markets) گزارش جدیدی با عنوان «بازار جهانی نانوذرات اکسید روی در سال 2015» منتشر کرده است. براساس این گزارش، تقاضا برای فیلترهای UVA/B در کرم‌های ضدآفتاب و محافظت از آفتاب در لوازم بهداشتی، عوامل اصلی تداوم رشد بازار جهانی نانوذرات اکسید روی (Nano-ZnO) هستند.
بازار Nano-ZnO تحت سیطره‌ی شرکت‌های مواد پیشرفته و شیمیایی چندملیتی است که عمدتاً صاحب مارک‌های اصلی دنیا هستند. این شرکت‌ها با تولیدکنندگان فیلترهای UVA/B در بخش‌های کرم‌های ضدآفتاب و لوازم بهداشتی قرارداد بسته‌اند.
برخی از محورهای اصلی گزارش جدید عبارتند از:
•  خواص، مزایا و سنتز نانوذرات اکسید روی
•  داده‌های کیفی جامع و پیش‌بینی برای بازارهای اصلی مصرف‌کننده نهایی نانوذرات اکسید روی شامل کرم‌های ضدآفتاب، لوازم بهداشتی، پوشش‌ها و رنگ‌ها و مواد ضدمیکروب
•  چشم‌انداز کیفی بازار کنونی و روندهای آتی در بازارهای مصرف‌کننده نهایی
•  مقررات و ایمنی
•  حجم تولید
•  روندهای کلیدی و پیش‌ران‌های بازار در سال 2014 میلادی
وضعیت شرکت‌های فعال در بخش تولید نانوذرات روی شامل محصولات، کاربردها و جزییات مربوط به قراردادهای آن‌ها می شود. برخی از شرکت‌های اصلی فعال در این بخش نظیر Altana/ BYK Chemie, Antaria Limited, BASF AG, Elementis Specialties, Inc., Grillo Zinkoxid GmbH, HakusuiTech Co., Ltd نیز پوشش داده شده است.
به گزارش ستاد توسعه فناوری نانو،متن کامل این گزارش 68 صفحه‌ای به قیمت 954 دلار از طریق نشانی قابل خریداری است. http://www.researchandmarkets.com/research/bl6bjb/the_global_market