گزارش تصویری از سکونت در هواپیما

ظاهرا بحران محل اقامت در شرق آسیا به شدت بالا گرفته است زیرا مردم بی خانمان این شهر به هر وسیله ای که در تایلند یافت می شود برای اقامت مراجعه می کنند. هواپیماهای بی استفاده شهر بانکوک به محل سکونت و زندگی 3 خانواده فقیر این شهر تبدیل شده اند. این تصاویر نشان دهنده قسمت تیره پر جمعیت ترین شهر تایلند هستند.

بانکوک شهری است که مهاجرت، بی کاری و فقر در آن هزاران نفر را مجبور به زندگی در شرایط بسیار سخت کرده است. سه خانواده ای که در این تصویر مشاهده می کنید به هیچ عنوان در هیچ جای شهر قادر به پرداخت اجاره خانه نیستند بنابراین ترجیح دادند به جای زندگی در کنار خیابان، در بدنه زنگ زده هواپیمای بوئینگ 747 زندگی کنند. امرار معاش آنها از طریق جمع آوری و فروش ضایعات دورریختنی است. تیلور ویدمن، عکاس برجسته وب سایت گتی، مستندی از زندگی روزمره آنها را به تصویر کشیده است.

شایان ذکر است که این تصاویر در رسانه های بین المللی به شدت مورد توجه قرار گرفته است. وجود تضاد بین یک ابزار مدرن مانند یک هواپیما و زندگی فقیرانه این خانواده در قلب یکی از قطب های توریستی در شرق آسیا به خوبی شرایط عجیب فرهنگی اجتماعی موجود در این منطقه را نشان داده است.

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا