نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

حمایت 10 میلیارد تومانی شهرداری مشهد از طرح های دانش بنیان

دکتر علم الهدایی رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سیناپرس، با بیان اینکه شهرداری ها از جمله نهادهای عمومی هستند که اعتبارات بالایی در کلان شهر ها دارند که می توانند از طرح ها و ابتکارات حمایت کنند، گفت: در همین زمینه بودجه سالانه شهرداری مشهد بیش از 9 هزار و میلیارد تومان است که می توانند با حمایت از فناوری ها مرتبط خدمات مناسب تری در حوزه های شهری و حمل و نقل به شهروندان ارائه دهند.

 وی افزود: در این راستا با رایزنی صورت گرفته با شورای شهر مشهد موفق شدیم که تبصره ای در بودجه شهرداری مشهد گنجانده شود که بر اساس آن شهرداری حمایت های ویژه ای از طرح های دانش بنیان که قابلیت حل مشکلات حوزه های مرتبط با مدیریت شهری را دارند، صورت دهد.

دکتر علم الهدایی با بیان اینکه اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان در بودجه سال جاری شهرداری مشهد برای حمایت از طرح های دانش بنیان دیده شده است، تصریح کرد: امسال بیش از 9 شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری خراسان رضوی در حوزه های آسفالت، حمل و نقل، مترو قراردادهایی بالغ از 8 میلیارد تومان با سازمان های وابسته به شهرداری مشهد منعقد کردند.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با اشاره به تفاهم نامه همکاری بین سازمان قطارشهری مشهد و پارک علم و فناوری خراسان رضوی افزود: شرکت های دانش بنیان پارک خراسان که در این زمینه فعالیت می کنند امادگی دارند محصولاتی را که مورد نیاز سازمان قطار شهری مشهد است طبق استانداردهای اروپا تولید و در اختیار این سازمان قرار دهند.

علم الهدایی همچنین گفت: هزینه تمام شده محصولات تولید شده توسط شرکت های فناور پارک خراسان رضوی ،حدود یک سوم قیمت واقعی آن است و با فراهم کردن فرصت برای این شرکت ها امید واریم همکاری های خوبی باهم داشته باشیم.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل