نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

همایش طلای سبز برگزار می‌شود

چهارمین دوره همایش طلای سبز با هدف بررسی کاربرد فرآورده‌ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی در حوزه‌های مختلف به ویژه نقش فرآورده‌های طبیعی در سلامت پوست و مو با بهره‌مندی از حمایت سازمان غذا و دارو و معاونت طب سنتی وزارت بهداشت برگزار می‌شود.

در این همایش و جشنواره جمعی از مسوولین وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو شرکت می‌کنند. همچنین محورهای این همایش شامل سالم‌سازی فرآورده‌های گیاهی، طبیعی و سنتی از مزرعه تا سفره، چالش‌های موجود در زنجیره تامین و عرضه فرآورده‌ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی، کاربرد فرآورده‌ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی در درمان بیماری‌های متداول،‌ کاربرد فرآورده‌ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی صنعت داروسازی، کاربرد فرآورده‌ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی در بیماری‌های پوست و مو و کاربرد فرآورده‌ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی در صنعت مواد آرایشی و بهداشتی است.

بنابر اعلام روابط عمومی برگزاری این همایش، از اهداف برگزاری همایش طلای سبز می‌توان به بازبینی جایگاه فرآورده‌ها و محصولات طبیعی و سنتی در کشور، برقراری ارتباط میان مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی با صاحبان صنایع و مسئولین و مراجع قانون‌گذاری، شناسایی نقاط قوت و ضعف موجود در صنعت فرآورده‌ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی، معرفی رویکردهای نوین در مسیر پروژه‌های مطالعاتی و تحقیقاتی و معرفی ظرفیت و پتانسیل موجود در شرکت‌های فعال در صنعت فرآورده‌ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی اشاره کرد.

در این همایش سخنرانی‌های علمی، اجرای پنل‌های تخصصی،‌ برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برپایی نمایشگاه تخصصی ویژه پزشکان، داروسازان و متخصصان،‌ برپایی نمایشگاه تغذیه و طب سنتی برای بازدید عموم، انتشار کتاب همایش،‌ اعطای حداکثر امتیاز بازآموزی و اعطای گواهینامه نیز برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا،این همایش از هفت تا 9 مهر ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل