دانشIT برای کاهش ماندگاری کالا در بندرشهید رجایی

 حمید رضا آبایی در نشست هماهنگی سامانه های الکترونیکی بندرشهید رجایی افزود:ایجاد پیوندهای ارتباطی بین سامانه های مختلف درحوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از اهداف مدنظر این سازمان در بندر شهید رجایی است.
وی یادآور شد: هم اکنون سامانه CCS در زمینه نظارت بر عملیات جابه جایی کالاهای کانتینری و سامانهGCOMS در زمینه نظارت بر عملیات کالاهای غیر کانتینری با هدف تسریع در عملیات بندر شهید رجایی به صورت شبانه روزی فعالیت دارند که به روز رسانی این نرم افزارها برای بهبود کار به صورت مستمر در حال انجام است.
این مقام مسئول افزود: هدف سازمان بنادر نظارت دقیق تر بر عملکرد سامانه های عملیاتی بوده و در همین راستا به تازگی نرم افزار سیستم اطلاعات جامع دریایی نیز به واحد های دریایی بندر شهید رجایی افزوده شده است.
مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی خاطرنشان کرد: باید برای هر نرم افزار نقشه راه ترسیم شود و پیگیری ارتباط هرچه بهتر سیستم های آماری به سیستم های عملیاتی هم اکنون در حال انجام است.
به گزارش ایرنا، آبایی اظهار کرد: پیگیری درخواست ها، رسیدگی به نامه های ارسال شده از بندر شهید رجایی و پاسخگویی در اسرع وقت به امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بزرگترین بندر تجاری کشور از دیگر اقدامات آتی است.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا