شکایت از جامعه پزشکی کمتر از 2 درصد است

دکتر سعید کاظمی بازرس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی با تاکید بر اینکه هجمه‌ها علیه جامعه پزشکی غیرمنصفانه است، اذعان داشت: امکان دارد نقدهای غیرمنصفانه در هر گروهی وجود داشته باشد اما آمارها حاکی از آن است که شکایت از جامعه پزشکی کمتر از 2 درصد است و نباید به خاطر این مقدار، 98 درصد باقی را زیر سوال برد.
 
وی ادامه داد: اینکه من متخلف هستم و من را به عنوان جامعه پزشکی معرفی کنند، شاید منجر به سلب اعتماد مردم نسبت به جامعه پزشکی شود.
 
وی با عنوان اینکه در نظام برنامه ریزی نباید تخمین و پس تخمین زده شود، تصریح کرد: متاسفانه وزارت بهداشت توقعات بسیاری را در جامعه ایجاد کرده و منجر به درگیری نظام پزشکی نیز شده و این در حالی است که اگر تمام اعتبارات را به سمت وزارت بهداشت سوق دهند، باز وزارت بهداشت نمی‌تواند پاسخگوی توقعات ایجاد شده باشد.
 
 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر همه خواهان بالاترین سطح خدمات در هر زمانی از شبانه روز هستند، اورژانس‌ها برای برخورد با مسائل اورژانسی آمادگی نداشته و مملو از جمعیت و بیماران غیر ضروری هستند، درمانگاه  از نظام سطح بندی و ارجاع خالی است و تشخیص‌های ارزان قیمت توسط همکاران متخصص و فوق تخصص با تجویزهای گزاف و هزینه‌های بسیار بالا انجام می‌شود و متاسفانه وزارت بهداشت هزینه‌ای را برای این گاید لاین‌ها تعریف نکرده است.
No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا