نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

معرفی جدیدترین فناوری های الکترونیکی در نمایشگاه برلین

پنجاه و پنجمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تکنولوژی های الکترونیکی موسوم به 55th IFA consumer electronics fair در شهر برلین از کشور آلمان آغاز به کار کرده است . مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان ، یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین رویدادهای حوزه الکترونیکی در جهان محسوب می شود ، روز جمعه چهارم سپتامبر ( برابر با سیزدهم شهریور ماه ) برگزار شد . شایان توجه است که این نمایشگاه ، بزرگترین رویداد الکترونیکی در قاره اروپا محسوب شده و مصرف کنندگان محصولات الکترونیکی در این نمایشگاه به طور مستقیم با آخرین دستاوردهای به روز این حوزه آشنا می شوند . بسیاری از شرکت های معتبر و پیشرو در حوزه تولید تجهیزات و قطعات الکترونیکی در این نمایشگاه از محصولات جدید خود پرده برداری کردند . بر اساس گزارش های رسمی منتشر شده در این رابطه از جمله مهمترین فناوری های ارائه شده در این نمایشپاه می توان به سیستم موسوم به پروزه مورفیوس Project Morpheus شرکت سونی اشاره کرد که یک هد ست واقعیت مجازی virtual reality headset  به شمار می رود . این شرکت بزرگ تولید گننده قطعات و تجهیزات الکترونیکی ژاپنی در این نمایشگاه همچنین از تلفن های جدید هوشمند خود پرده برداری کرده و بازدیدکنندگان از نمایشگاه توانستند از تلفن های همراه  جدید این شرکت از جمله Sony's Xperia Z5 Compact smartphone استفاده کنند .

شرکت مشهور فیلیپس نیز در این نمایشگاه دستگاه های جدید اصلاح صورت هوشمند خود را معرفی کرده و به بازدید کنندگان اجازه داد تا آن را آزمایش کنند . شرکت مشهور کره ای سامسونگ نیز در این نمایشگاه نشل جدید تلوزیون های منحنی خود که به نام Samsung 4K SUHD curved televisions شهرت دارند را  معرفی کرد . از دیگر محصولات این شرکت همچنین می توان به تلفن های همراه هوشمند جدید از جمله Samsung Galaxy S6 Edge smartphones اشاره کرد .

دیگر شرکت کره ای مشهور حاضر در نمایشگاه تجهیزات الکترونیک برلین ؛ شرکت ال جی بود که نسل جدید نمایشگرهای بزرگ خود با نام  LG video wall را به صورت رسمی معرفی کرد.

منبع

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل