نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

چهارمین همایش طلای سبز مهرماه در تهران برگزار می شود

 بازبینی جایگاه فرآورده ها و محصولات طبیعی و سنتی در کشور، برقراری ارتباط میان مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی با صاحبان صنایع و مسئولین و مراجع قانون گذاری و شناسایی نقاط قوت و ضعف موجود در صنعت فرآورده ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی از مهمترین اهداف برگزاری این همایش است.
معرفی رویکردهای نوین در مسیر پروژه های مطالعاتی و تحقیقاتی، معرفی ظرفیت و پتانسیل موجود در شرکت های فعال در صنعت فرآورده ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی از دیگر اهداف برگزاری چهارمین همایش طلای سبز است.
سالم سازی فرآورده های گیاهی، طبیعی و سنتی از مزرعه تا سفره، چالش های موجود در زنجیره تامین و عرضه فرآورده ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی و کاربرد فرآورده ها و محصولات گیاهی و سنتی در درمان بیماری های متداول از جمله محورهای همایش است.
کاربرد فرآورده ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی صنعت داروسازی، کاربرد فرآورده ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی در بیماری های پوست و مو و کاربرد فرآورده ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی در صنعت مواد آرایشی و بهداشتی از دیگر محورهای این همایش می باشد.
به گزارش ایرنا، دریافت مقاله برای حضور در چهارمین همایش طلای سبز به دلیل استقبال زیاد متخصصان و علاقمندان تا 13 شهریور 1394 تمدید شد و علاقمندان می توانند آثار علمی خود را تا این موعد به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل