نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

معاونت علمی ریاست جمهوری و صندوق کارآفرینی امید تفاهم نامه منعقد کردند

 مراسم امضای این تفاهم نامه مشترک روز سه شنبه با حضور دکتر علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی ریاست جمهوری و اصغر نورالله زاده رییس صندوق کارآفرینی امید برگزار شد.
این تفاهم نامه به منظور حمایت از ایجاد اشتغال در حوزه طرح های فناورانه و ظرفیت های منجر به ایجاد شرکت های دانش بنیان و توانمندی های شرکت های دانش بنیان موجود انعقاد یافت.
موضوع تفاهم نامه همکاری مشترک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق کارآفرینی امید، سپرده گذاری معاونت علمی در صندوق و همکاری صندوق در اعطای تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به فناوران، کارآفرینان و طرح های دانش بنیان معرفی شده از سوی معاونت علمی است.
دلیری در حاشیه امضای این تفاهم نامه درباره جزییات اعطای تسهیلات به خبرنگار ایرنا گفت: همکاری طرفین براساس این تفاهم نامه به مدت شش سال ادامه خواهد داشت و صندوق متعهد شده است مبلغ 40 میلیارد تومان برای حمایت از تولید دانش بنیان اختصاص دهد.
به گزارش ایرنا،به گفته وی براساس این تفاهم نامه، هر شرکت دانش بنیان حداکثر می تواند تا 100 میلیون تومان از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید برخوردار شود که پرداخت این تسهیلات با سود چهاردرصد خواهد بود.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل