نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

آب تالوار به همدان رسید

به گزارش خبرگزاری سیناپرس، در روزهای اول در بهترین حالت در حد یک الی دو ساعت آب شهری متصل بود و اغلب مردم همدان دبه به دست به دنبال آب می گشتند و حتی در برخی موارد برخی شهروندان دارای آب چاه خانگی بوده و برای سایر همسایگان امکان استفاده از آب می دادند.

برخی نیز به دنبال خرید آب معدنی بودند و به این ترتیب هر کس به نوعی به دنبال ذخیره آب بود، اما در این میان مسئولان در مورد آب سد تالوار صحبت کردند و طبق پیش بینی آنهاباید  20 شهریور آب تالوار به همدان می رسید.

برخی کارشناسان در مورد وضعیت کیفیت آب سد تالوار صحبت می کردند و با توجه به اهمیت سلامتی برخی شهروندان قطعی آب را بر ورود آب ناسالم و خطرناک به شهر ترجیح می دادند.

با وجود تمامی اتفاقات و  بحران پیش آمده برای همدانی ها بر خلاف پیش بینی مسئولان که می گفتند آب 20 شهریور به همدان می رسد، آب 20 مهر ماه به همدان رسید.

اما در مورد سلامت آب هیچ خبری نبوده و چیزی مشخص نیست، امیدواریم مسولان نهایت دلسوزی را داشته باشند چرا که شهروندان همدانی بعد از تحمل چند ماه بی آبی منتظر آب سالم هستند، نه آبی که چند سال بعد عوارض ایجاد کند و بیماری به دنبال داشته باشد.

دادستان همدان نیز امروز مورخ 23 مهر ماه اعلام کرده نتیجه آزمایش آب سد تالوار توسط علوم پزشکی همدان مورد آزمایش قرار میگیرد و نتیجه آن اعلام می شود.

یادداشت: زهرا فرامرزدوست

خروج از نسخه موبایل