نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

سلول درمانی تا ۲ ماه آینده در همدان آغاز می‌شود

محمدمهدی مجذوبی یکم شهریورماه در مراسم صبحگاه ادای احترام به مقام شامخ شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا که در آرامگاه این حکیم برگزار شد، اظهار کرد: در دوره کمتر از یکسال که از عمر مدیریت جدید دانشگاه می‌گذرد، اولویت اول ما همچنان رسیدگی به بیماران کرونا بود.

مجذوبی تصریح کرد: در کنار رسیدگی به بیماران کرونایی سعی کردیم تا سایر ظرفیت‌ها را فعال و در تمام جنبه‌ها ورود کنیم.

وی ادامه داد: در این راستا فاز جدید بیمارستان فاطمیه را به بهره برداری رسید تا تحولی در ICU نوزادان و همچنین درمان ناباروری که یکی از مسائل مهم کشور است، داشته باشیم از طرفی اورژانس بیمارستان ملایر را تکمیل شد و شاهد استقرار چند دستگاه سی تی اسکن در مراکز درمانی استان، بودیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان خاطرنشان کرد: ایجاد کلینیک دندان پزشکی با نرخ ویزیت دولتی در استان شروع و در شهرستان‌های نهاوند، ملایر و همدان این مراکز دایر شده است.

مجذوبی ادامه داد: در حوزه بهداشت آزمایشگاه مرجعی راه اندازی کردیم که حتی توانایی انجام تست ویروس آبله میمونی و تب کریمه کنگو که اخیراً خیلی مطرح می‌شود را داریم و روز به روز به تکنولوژی جدیدی مجهز می‌شویم.

وی مطرح کرد: در حوزه دانشجوبی تلاش کردیم تا مشکلات خوابگاه‌ها را حل کنیم و در این راستا از خوابگاه شهید همدانی برای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی، بهره‌برداری کردیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان دررابطه با اقدامات این دانشگاه در حوزه پزشکی عنوان کرد: در راستای شعار سال مرکز رشد و نوآوری راه اندازی شده تا ثبت اختراعات مسیر خود را در دانشگاه داشته باشد همچنین  سلول درمانی را تا دو ماه آینده در همدان خواهیم داشت.

خروج از نسخه موبایل