نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

با جهاد دانشگاهی در توسعه اقتصاد دانش بنیان موثر خواهیم بود

دکتر مجید کزازی در گفت و گو با خبرگزاری سیناپرس، با بیان اینکه جهاد دانشگاهی یکی از نهادهایی است که بعد از انقلاب اسلامی در دانشگاه ها شکل گرفت و هدف آن شتاب دهی به حوزه پژوهش، آموزش و فرهنگ است، تصریح کرد: با توجه به نام گذاری سال تحت عنوان تولید، دانش بنیان  و اشتغال آفرین توسط مقام معظم رهبری، پارک علم و فناوری آمادگی همکاری با جهاددانشگاهی در راستای پیشبرد اهداف مورد نظر را دارد.

وی افزود: جهاد دانشگاهی در عرصه پژوهش، آموزش و فرهنگ در سطح کشور پیشرفت های بسیار زیاد و چشمگیری را داشنته که از جمله آنها می توان به رویان اشاره کرد.

دکتر کزازی گفت: در همدان ظرفیت های بسیار مناسبی وجود دارد که امیدواریم با همکاری جهاد دانشگاهی واحد همدان بتوانیم به دستاوردهای بسیار خوبی برسیم.

رئیس پارک علم و فناوری خاطرنشان کرد:  پارک های علم و فناوری بسیار مهم  وابسته به جهاد دانشگاهی در کشور هستند که فعال بوده و در حوزه شرکت های داروسازی در حال فعالیت است، همچنین یکی دیگر از فعالیت های مهم رویان تهران است که امیدواریم با همکاری پارک علم و فناوری و جهاد دانشگاهی به دستاوردهای بزرگی دست یابیم.

دکتر کزازی گفت: در استان همدان انتظار می رود از پتانسیل و ظرفیت های موجود استفاده شود تا به زیست بوم نوآوری نخبگان در معنای واقعی دست یابیم.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون در استان همدان اقدامات  و ارتباط موثری بین نهاد جهاد دانشگاهی و مجموعه پارک علم و فناوری  نبوده است  و ما به دنبال تعامل هستیم تا در توسعه اقتصادی دانش بنیان استان همدان بتوانیم موثر باشیم.

گزارش: زهرا فرمرزدوست

خروج از نسخه موبایل