نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

اولین کلینیک طب ایرانی غرب کشور در همدان راه اندازی شد

به گزارش خبرگزاری سیناپرس، دکتر رضا طهماسبی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار کرد: همدان آرامگاه علامه بوعلی سینا است و همین موضوع تاثیر بسزایی در افزایش رغبت مردم به طب ایرانی داشته است ما نیز وظیفه خود می‌دانیم، تمام تلاش و ظرفیت دانشگاه را برای عرضه هر چه بهتر و با کیفیت‌تر این دانش کهن به کار بگیریم و مردم را از وجود این گنجینه بهره‌مند سازیم.
وی همچنین در مورد عنوان طب ایرانی گفت: مجموعه تجربیاتی که تحت عنوان طب ایرانی یا سنتی شناخته می‌شود ظرفیت معرفی و استفاده بین المللی دارد و انتخاب این عنوان یعنی Persian medicine ما را در ارائه مقالات و تبادل این دانش با سایر کشورها کمک خواهد کرد.
دکتر مهدی رضوان رییس بیمارستان سینا نیز ضمن ابراز خرسندی از اینکه بیمارستان سینا اولین بیمارستان در غرب کشور است که موفق به ارائه خدمات طب ایرانی در یک مرکز بیمارستانی شده است افزود: تلاش مجموعه ما این است که ارائه خدمات طب ایرانی با استانداردهای بروز و علمی و دانشگاهی صورت گیرد و مردم و مراجعان عزیز از این ظرفیت و فرصت بهره‌مند شوند.
دکتر گودرزی مدیر طب ایرانی و مکمل معاونت درمان دانشگاه گفت: خدمات طب ایرانی در این مرکز فعلا فقط برای مراجعان سرپایی برقرار است و در آینده نزدیک ارائه این خدمات در قالب مشاوره برای بیماران بستری نیز مهیا خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل