نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

هیچ محدودیتی در جذب رشته های تخصص، فوق تخصص و فلوشیپ نداریم

به گزارش خبرگزاری سیناپرس، دکتر ممتاز در چهارمین جلسه شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه با تاکید بر اینکه ما بشدت پی گیر توسعه عقلانی رشته ها هستیم افزود: توسعه رشته ها از اولویتهای معاونت آموزشی است مشروط بر آنکه بر اساس واقعیتهای دانشگاه و زیرساختهای مورد نیاز آن فراهم باشد.

وی بر پیگیری رشته های مصوب در سند تفاهم تاکید کرد و گفت: دانشکده ها فعالانه پیگیر رشته های مرتبط یا حوزه خود که درتفاهم نامه آمده است باشند و معاونت آموزشی نیز مانند همیشه در کنار آنها خواهد بود.

معاون آموزشی دانشگاه به محدود نبودن در جذب رشته های تخصص، فوق تخصص و فلوشیپ اشاره کرد و افزود: این فرصت مغتنمی است که با توجه به پتانسیل خوب دانشگاه بتوانیم رشته های مورد نظر خود را در این مقاطع جذب کنیم.

دکتر ممتاز با بیان اینکه در توسعه رشته ها برخی دانشکده ها دچار رخوت شده اندو پیگیر موضوع نیستند اظهار کرد: دانشکده ها در جلسه های بعدی شورای تحصیلات تکمیلی موظف به ارائه گزارش اقدامات انجام شده در توسعه رشته های خود هستند.

وی افزود: بر اساس هماهنگی با معاونت دانشجویی و فرهنگی و مصوبه شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه دانشجویان دوره کارشناسی ارشد تا ۶ترم و دانشجویان دکتری تا ۱۰ ترم می توانند از خوابگاههای دانشجویی بهره‌مند شوند.

خروج از نسخه موبایل