نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

تلاش مدیریتی استان از جامعه اوتیسم

به گزارش خبرگزاری سیناپرس، علیرضا قاسمی فرزاد در مراسم تجلیل از خیرین انجمن اوتیسم اظهار کرد:  مجموعه های درمانی استان همدان حمایت های لازم برای بهبود شرایط مبتلایان به اوتیسم را باید  داشته باشند.

وی افزود: تلاش های خیرین در حوزه سلامت قابل تقدیر بوده چراکه به خانواده هایی کمک می کنند که  در شرایط عادی علاوه بر سختی های زندگی  و مشکلات اقتصادی، هزینه های بسیار گزاف درمانی و نگهداری بیمار خود را می پردازند.

قاسمی فرزاد ادامه داد: خانواده هایی که فرزندان مبتلا به اوتیسم دارند در یک آزمون الهی قرار دارند که بی شک مورد لطف و عنایت خداوند هستند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از انسان ها تحمل و طاقت سختی ندارند، اما برخی از انسان ها که سعه صدر و تحمل بیشتر دارند،بر اساس حکمت خداوند مورد آزمون سخت تر قرار خواهند گرفت و ارج آنان نیز بسیار بالاتر است.

استاندار همدان یادآور شد: خیرینی که از مال  و امکانات خود به خانواده های دارای فرزند مبتلا به اوتیسم خدمت رسانی می کنند نیز نزد خداوند دارای مقامی ارزشمند هستند.

وی گفت: تمامی دستگاه ها، سازمان ها و نهادهای حمایتی باید در راستای کمک به جامعه اوتیسم استان تلاش کنند همچنین مجموعه مدیریتی استان با تمام توان از جامعه اوتیسم حمایت خواهد کرد.

خروج از نسخه موبایل