فرهنگ پیچیده ترین موضوع جامعه امروز است

به گزارش خبرگزاری سیناپرس، حمیدرضا حاجی‌بابایی شامگاه چهارشنبه ۳۱ فروردین‌ماه در آیین تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بیان کرد: قد بلند فرهنگی استان همدان همیشه ما را کیلومترها عقب‌تر از هدف خود نگه داشته چراکه فرهیختگان، شاعران، هنرمندان، اهل قلم و ‌نویسندگان در استان فراوانند.

وی با بیان اینکه بزرگان علم و ادب فراوان استان منشا افتخارات تاریخ بودند، تصریح کرد: باید حرکت و گام بلندی در دولت مردمی برداشته شود تا بتواند قسمتی از خواسته‌های مردم را نسبت به جایگاه رفیع فرهنگ را در استان به منصه ظهور برساند. 

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه فرهنگ پیچیده‌ترین موضوعی است که در جامعه امروز از آن صحبت می‌شود، افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد با دیدگاه‌ها و نظرات گوناگون فرهنگی مواجه است و ۸ درصد مدیران مربوط به مسئولیت‌های وزارت ارشاد است. 

وی با بیان اینکه یکی از سخت‌ترین مسئولیت‌ها در جمهوری اسلامی مربوط به فرهنگ و ارشاد است، اظهار کرد: در این حوزه هم باب اجتهاد باز است و هم  دیدگاه‌ها و نظرات گوناگون وجود دارد و هم در مدیریت باید آنها را اجرا کرد و اجرای هر دیدگاه با نگاه مثبت و هم نگاه منفی روبرو ‌خواهد شد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا