آموزش و پرورش همدان از میهمانان نوروزی میزبانی می کند

یاسر نانکلی در گفتگو با خبرگزاری سیناپرس اظها کرد: در سالجاری با توجه به کاهش روند مبتلایان به کرونا و انجام واکسیناسیون گسترده در سطح کشور و با تصمیمات ستاد کرونا آمادگی پذیرش مهمانان نوروزی را خواهیم داشت و از آنها استقبال می کنیم.
وی افزود: در استان همدان پنج شهرستان دارای مراکز رفاهی بوده ومسافران با سفر به این شهرستان ها می توانند از مراکز رفاهی بهره مند شوند که این شهرستانها شامل همدان، ملایر، کبودراهنگ، نهاوند و تویسرکان است و سایر شهرستان‌های استان نیز مدارس برای اسکان نوروزی در نظر گرفته شده است.
نانکلی خاطرنشان کرد:  از ظرفیت های شهرستان هایی که دارای مراکز رفاهی هستند حداکثر استفاده را خواهیم داشت  که در این راستا 339 تخت تدارک دیده شده و طبق سنوات قبل در گروه های ویژه الف و ب سازماندهی انجام شده و حدود 94 کلاس ویژه برای نوروز در نظر گرفته شده که این کلاس ها در نواحی یک و دو همدان و ملایر قرار دارند.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش همدان گفت: در مجموع 770 کلاس در سطح الف قرار دارند و اولویت برای اسکان نوروزی آموزش و پرورش با فرهنگیان بوده و در صورت داشتن ظرفیت  و با هماهنگی فرمانداری ها به سایر افراد خدمات اسکان ارائه داده می شود.
وی گفت: استان همدان جزو استانهای بین راهی محسوب می شود، در روزهای اول پیک سفر و روزهای انتهایی پیک سفر بیشترین میزان پذیرش مسافران را خواهد داشت.

گزارش: نفیسه پاکیزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا