مه غلیظ در همدان اولین پرواز بعد از کرونا را با تاخیر مواجه کرد

به گزارش سیناپرس؛ پرواز همدان- مشهد از امروز 17 اسفندماه آغاز خواهد شد اما با توجه به کاهش دید در فرودگاه همدان به زیر 100 متر این پرواز با  تاخیر انجام می‌شود.
در این پرواز مسافران از مشهد به همدان منتقل می‌شوند، که منتظر بهتر شدن وضعیت جوی و کاهش غلظت مه برای آغاز بکار مجدد پروازهای همدان هستیم.
مسئول مرکز پیش بینی هواشناسی به سیناپرس گفت: امروز میزان مه در فرودگاه همدان به زیر 100 متر رسیده که پیش بینی می شود طی ساعات آینده از غلظت مه کاسته شود.
روح اله زاهدی افزود: صبح امروز 17 اسفندماه با مه غلیظ در آسمان استان مواجه شدیم که این وضعیت به صورت نقطه ای بوده و تمامی نقاط استان را پوشش نداد، اما میزان دید در فرودگاه همدان به زیر 100 متر کاهش یافته است.
وی ادامه داد: به علت شروع وزش باد در همدان از غلظت مه تا ساعات آینده کاسته خواهد شد، همچنین طی امروز بعد ازظهر و فردا 18 اسفندماه شاهد بارش باران خواهیم بود که پیش بینی می شود میزان بارندگی در نقاط شمالی استان پوشش خوبی داشته باشند.
این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته شاهد بارش بارندگی در نقاط مختلف استان بودیم که بیشترین بارش با 9 میلیمتر در فامنین ثبت شده همچنین در شیرین سو وهمدان شاهد بارش 8 میلیمتری بارندگی بوده ایم.
وی خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته در نهاوند، قهاوند و رزن 7 میلیمتر بارندگی و در تویسرکان 6 میلیمتر و بهار و اسدآباد نیز 4 میلیمتر بارندگی ثبت شده و کمترین میزان بارش با 3 میلیمتر بارندگی به ملایر اختصاص یافته است.

گزارش: زهرا فرامرزدوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا