نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

مرحله استانی دفاع سه دقیقه ای برگزار شد

فاطمه عزیزی هرمز در گفتگو با خبرگزاری سیناپرس، اظهار کرد: مرحله مقدماتی ششمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای صبح روز هشتم اسفندماه با حضور دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری برگزار شد.

وی افزود : در این مسابقه دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری امکان شرکت در مسابقه را داشتند که ابتدا از طریق فراخوان به تمامی دانشگاه ها مسابقه اعلام شد و متقاضیان و علاقمندان به شرکت در این مسابقه اقدام به ثبت نام کردند.

عزیزی هرمز یادآور شد: در این مسابقه سه داور که از اعضای هیات علمی دانشگاه های آزاد، پیام نور و بوعلی سینا بودند، حضور داشته و داوری مسابقه را بر عهده گرفتند.

وی با بیان اینکه این مسابقه در سال گذشته به صورت مجازی برگزار شد، تصریح کرد: برای افزایش کیفیت سطح مسابقه امسال اقدام به برگزاری مسابقه به صورت حضوری کردیم که یک نفر از شرکت کنندگان برای مرحله نیمه نهایی به تهران معرفی شد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: این مسابقه بستری برای رشد و تقویت مهارت های ارتباطی، بیانی و ایده پردازی در دانشجویان بوده و فرصتی برای برقرار ارتباط بین فضای دانشگاه، صنعت، جامعه و کاربردی کردن پژوهش ها و تحقیقات دانشجویی است.

وی با بیان اینکه فائزه مصداقی فارغ التحصیل رشته روانشناسی تربیتی نفر برگزیده مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات شد، اظهار امیدواری کرد و گفت: امیدواریم در مرحله نهایی این مسابقه شاهد حضور برگزیده از همدان باشیم.

گزارش: زهرا فرامرزدوست

خروج از نسخه موبایل