واکسیناسیون بیش از 199 هزار 5 تا 12 ساله در همدان

دکتر فاطمه ترکمان اسدی در گفتگو با خبرگزاری سیناپرس، اظهار کرد:  از این تعداد 32 هزار و 454 نفر دُز اول و چهار هزار و 894 نفر نیز دُز دوم را دریافت کرده اند.
وی با بیان اینکه این آمار تا مورخ پنجم اسفندماه بوده، اظهار امیدواری کرد و افزود: امیدواریم خانواده ها هر چه سریعتر نسبت به انجام واکسیناسیون  اعضای خانواده که در گروه هدف هستند، اقدام کنند.
دکتر ترکمان اسدی خاطرنشان کرد: تا مورخ پنجم اسفندماه دراستان همدان 2.4 درصد از کودکان 5 تا 12 سال  دُز دوم واکسیناسیون و 16.2 دهم درصد نیز دُز دوم را دریافت کرده اند.
وی ادامه داد: این گروه سنی تا مورخ پنجم اسفندماه در شهرستان همدان نیز 2.4 دهم درصد نیز نوبت دوم و 14.6 دهم درصد دُز اول را تزریق کرده اند.
معاون بهداشتی علوم پزشکی تاکید کرد: در شهرستان نهاوند نیز 2.2 دهم درصد نوبت اول،13.3 دهم درصد نوبت دوم و در شهرستان ملایر نیز 2.2 دهم درصد نوبت دوم و 13.7 دهم درصد نوبت اول واکسیناسیون را دریافت کرده اند.
دکتر ترکمان اسدی به گروه سنی 5 تا 12 سال شهرستانهای کبودراهنگ، فامنین و رزن اشاره کرد و ادامه داد:  در شهرستان کبودراهنگ نیز1.9 دهم درصد نوبت دوم واکسیناسیون، 20.4 دهم درصد نوبت اول واکسیناسیون و در شهرستان  فامنین نیز 23.2 دهم درصد نوبت اول و 0.4 دهم درصد نیز نوبت دوم واکسیناسیون را دریافت کرده اند همچنین  در شهرستان رزن 3.6 دهم درصد نوبت دوم واکسیناسیون و 26.2 دهم درصد نیز دز اول واکسیناسیون را تزریق کرده اند.
وی همچنین به درصد واکسیناسیون 5 تا 12 ساله های شهرستان درگزین اشاره و اضافه کرد: 24.2 دهم درصد نوبت اول، 2 درصد  نیز نوبت دوم را دریافت کرده اند.
معاون بهداشتی علوم پزشکی به واکسیناسیون  شهرستانهای تویسرکان، بهار و اسدآباد تا مورخ پنجم اسفندماه اشاره کرد و گفت:  در شهرستان تویسرکان 2.2 دهم درصد نوبت دوم، 14.7 درصد نوبت اول و در شهرستان بهار 16.2 دهم درصد نوبت اول، 2.9 دهم درصد نوبت دوم و در شهرستان اسدآباد نیز 3.3 دهم درصد نوبت دوم و 22.5 دهم درصد نیزز نول اول دریافت کرده اند.
وی رعایت پروتکل های بهداشتی و انجام واکسیناسیون گروه های هدف را بهترین راه پیشگیری از کرونا خواند و گفت: امیدواریم سایر خانواده های باقی مانده نسبت به واکسیناسیون فرزندانشان اقدام کنند.

گزارش: نفیسه پاکیزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا