نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

سمینار کاربردی فنون بازاریابی و فروش اثربخش ویژه شرکت‌های حوزه نانو برگزار می‌شود

 موسسه خدمات فناوری تا بازار ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی در راستای اهداف و برنامه‌های سند راهبرد آینده فناوری نانو و حمایت از شرکت‌های فعال در این حوزه، به برگزاری سمینارهای آموزشی با موضوعیت تجاری‌سازی اقدام خواهد کرد.

در این راستا، کارگاه یک روزه «فنون بازاریابی و فروش اثربخش با هدف گیری شرکت‌های فعال در حوزه فناوری نانو» با همکاری کارگروه بازاریابی و تبلیغات مرکز پژوهش‌های کاربردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در مورخ 19 شهریور ماه 1394 برگزار خواهد شد.
این سمینار با هدف ایجاد نگرش بازار محور در حوزه کسب و کارهای مبتنی بر فناوری نانو طراحی گردیده است. مدیران و صاحبان کسب و کارهای مذکور با شرکت در این سمینار با دیدگاه‌های نوین در حوزه شناخت بازار، طراحی راهکارهای مشتری محور و کارآمد بازاریابی و راهکارهایی اثربخش و کم هزینه در بازار آشنا خواهند شد و قادر خواهند بود علاوه بر ترسیم بهتر برنامه‌ی بازاریابی، فروش خود را نیز بهبود بخشند.

جایگاه بازاریابی در صنعت نانو، فرصت ها و چالش های بازاریابی نوین، استراتژی های ورود به بازار، راهکارهای ارتباط با بازار و مشتریان به هدف ارتقاء فروش، بیان تجارب موفق بازاریابی و فروش شرکت کیتوتک، کارگاه طراحی راهکارهای ارتباط با بازار و مشتریان با هدف ارتقاء فروش از محورهای این کارگاه یک روزه است.
مطابق با آیین نامه حمایت از آموزش شرکت‌ها هزینه شرکت در این سمینار برای شرکت‎های دارای تأییدیه نانو مقیاس موسسه خدمات فناوری تا بازار از تخفیف برخوردار خواهد بود.
علاقه مندان برای حضور در این کارگاه و برای کسب اطلاعات بیشتر، به وبسایت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی مراجعه کنند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل