نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

کاهش 35 میلیمتری بارندگی نسبت به بلند مدت

روح اله زاهدی در گفتگو با خبرگزاری سیناپرس، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت نسبی دما در حالت ثبات قرار دارد و پیش بینی می شود دمای هوا از وضعیت فعلی سردتر نشود.
وی آسمان استان را تا روز دوشنبه  صاف و آفتابی پیش بینی کرد و گفت: در روز سه شنبه 12 بهمن ماه بارش برف پیش بینی می شود که تمامی نقاط استان را تحت تاثیر قرار می دهد و بارش به نسبت خوبی خواهد بود.
این کارشناس هواشناسی  یادآور شد: بارش های روز پنج شنبه 6 بهمن ماه بسیار خفیف بود و تنها در تویسرکان، نهاوند و بخشی از شهر همدان شاهد بارندگی بودیم.
وی گفت: در شبانه روز گذشته دمای بیشینه همدان چهار درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه آن نیز چهار درجه سانتی گراد زیر صفر به ثبت رسیده است که پیبش بینی می شود این وضیت ثبات نسبی داشته باشد.
زاهدی تصریح کرد: دمای هوای قهاوند با 11درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین نقطه استان و نهاوند و اسدآباد نیز با 6 درجه سانتی گراد بالای صفر گرمترین نقطه استان ثبت شده است.
وی به وضعیت بارندگی ها نسبت به میانگین بلند مدت تا کنون اشاره کرد و گفت: میزان بارندگی ها نسبت به آمار بلند مدت تا کنون 35 میلیمتر کاهش داشته و با توجه به اینکه دو ماه از فصل زمستان باقی مانده است اعلام میانگین کاهش بارندگی دقیق و درست نیست.

گزارش: کامبیز قمری

خروج از نسخه موبایل