هر پروتکل بهداشتی جایگاه خاص خود را دارد

به گزارش خبرگزاری سیناپرس، دکتر زهرایی در جلسه  هم اندیشی و هم فکری با فرزند آوری و اقناع تزریق واکسن  که به صورت ویدیو کنفرانس انجام شد، اظهار کرد: واکسیناسیون باید در کنار سایر پروتکل های بهداشتی باشد.

وی افزود: در حال حاصر هیچ پیکی در کشور نداریم، اما در مورد اینکه دیگر وارد پیک نشویم یا پیک جدیدی در راه باشد هیچ گونه پیش بینی، نمی توانیم داشته باشیم.

دکتر زهرایی خاطرنشان کرد: زمانی که از پیکی عبور می کنیم نباید تصور کنیم از خطر دور شده ایم، بنابراین همچنان تاکید می شود  تمامی مردم واکسیناسیون را انجام دهند که بر تزریق دز سوم واکسن تاکید داریم.

وی به موضوع رعایت تمامی پروتکل ها در کنار یکدیگر اشاره کرد و گفت: رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی باید در کنار یکدیگر باشد و علاوه بر تزریق واکسن همچنان از برگزاری دور همی ها و حضور در جمع های غیر ضروری خودداری کنیم.

زهرایی با بیان اینکه هر یک از پروتکل های بهداشتی جایگاه خود را دارند، تصریح کرد: استفاده از ماسک همچنان باید ادامه داشته باشدو فردی که واکسن زده نباید تصور کند که نیازی به استفاده از ماسک ندارد چرا که هریک از این موارد به صورت جداگانه جایگاه خاص خود را دارند.

گزارش: کامبیز قمری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا