نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

همدان 10 درجه زیر صفر می رود

روح اله زاهدی در گفتگو با خبرگزاری سیناپرس، اظهار کرد: از فردا یک شنبه مورخ پنجم دی ماه، کاهش محسوس دما تا ۱۰ درجه سانتیگراد زیر صفر را خواهیم داشت و این شرایط تا اواسط هفته ادامه دارد.

وی افزود: با استناد بر نقشه‌های هواشناسی، سامانه بارشی از انتهای هفته در آسمان استان پدیدار می‌شود که به صورت برف خواهد بود و نقطه قوت این موج در ابتدای هفته آینده خود را نشان می‌دهد.

زاهدی ادامه داد: استان از امروز وزش بادهای لحظه‌ای تا ۵۰ کیلومتر در ساعت را تا اواسط هفته تجربه می‌کند که بعد از ساکن شدن هوا، انباشتگی آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا را خواهیم داشت.  

این کارشناس هواشناسی با توجه به کاهش دما از فردا در استان اشاره کرد: وضعیت کاهشی دما تا میانه هفته ادامه دارد که پس از آن آسمان استان با افزایش ابرناکی و افزایش دما، خود را برای موج بارشی آماده می‌کند.

وی با توجه به کمینه و بیشینه دما در شبانه روز گذشته همدان ادامه داد: همدان با صفر درجه سانتیگراد سردترین و هفت درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین دمای خود را تجربه کرده است.

وی با اشاره به کمینه وبیشینه دمای شهرستان ها در شبانه روز گذشته خاطر نشان کرد: ناحیه قهاوند با منفی پنج درجه سانتیگراد سردترین و شهرستان نهاوند و بهار با هشت درجه سانتیگراد گرمترین شهرستان‌ها گزارش شده‌اند

خروج از نسخه موبایل