نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

واحدهای کشاورزی مشکل تامین سوخت ندارند

به گزارش خبرگزاری سیناپرس، مرتضی ماجدی  اظهار کرد: واحد های تولیدی که نیاز به سوخت داشته باشند می توانند در سامانه مدیریت درخواست فرآورده های نفتی (سدف) به  نام "نیو تجارت آسان" درخواست خود را ثبت کرده  تا با پیگیری واحد های تخصصی بتوانند سوخت مورد نیاز را دریافت کنند.                                                                            

وی ادامه داد: در حال حاضر  در سطح استان همدان  ۱۰۷ واحد گلخانه بزرگ و کوچک مقیاس ، ۵۹۴ واحد مرغداری گوشتی و تخم گذار و مادر گوشتی ، ۸۴۰ واحد دامداری و ۲۵۰ واحد صنایع تبدیلی فعال با کسب پروانه و مجوز از سازمان جهاد کشاورزی فعالیت دارند که با توجه به نوع فعالیت واحد و اقلیم و منطقه آب و هوایی سوخت آنها تعریف شده  است .

ماجدی با اشاره به اینکه ۸۰ درصد گلخانه‌های سطح استان گاز سوز شده اند و ۲۰ درصد دیگر بنا به دلایلی ، مانند دور بودن از خط لوله گاز و ….. از سوخت های دیگر استفاده می کنند بیان کرد: هیچ یک از واحد های تولیدی  مشکل سوخت ندارند و اگر بنا به دلایلی همچون برودت هوا ،قطعی گاز و … نیاز به سوخت اضطراری داشته باشند می توانند درخواست خود را به مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان ها اعلام کنند تا در اسرع وقت برای تامین  سوخت  این واحدها اقدام شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۰۷ میلیون لیتر گازوئیل برای کلیه واحدهای تولیدی متقاضی تایید شده است .

خروج از نسخه موبایل