ثبت 27 میلی متری بارندگی در همدان

روح اله زاهدی در گفتگو با خبرگزاری سیناپرس، اظهار کرد: از روز گذشته سامانه بارشی وارد آسمان استان شده که بارش ها در ارتفاعات به صورت برف و در سطح شهر به صورت باران بوده است.

وی افزود: موج بارشی که در چند روز گذشته مرکز هواشناسی از آن خبر داده بود دیروز شدت گرفت و آسمان استان را به خوبی پوشش داد.

زاهدی به میزان بارش های شهرستان های همدان اشاره کرد و گفت: شهرستان بهار با 34 میلی متر بارندگی بیشترین میزان بارش و قهاوند با سه میلی متر بارش کمترین میزان بارندگی را به خود اختصاص داده است.

وی میزان بارندگی در رزن را 24 میلی متر، اسدآباد 19 میلی متر، فامنین 19 میلی متر اعلام کرد و ادامه داد: میزان بارندگی در تویسرکان 15 میلی متر، نهاوند هشت میلی متر، ملایر شش میلی متر، گل تپه پنج میل متر و شیرین سو نیز چهار میلی متر به ثبت رسیده است.
این کارشناس هواشناسی آسمان استان را صاف تا قسمتی ابری همراه با مه رقیق گذرا و وزش بادهای سرد لحظه ای پیش بینی کرد و گفت: این وضعیت تا فردا مورخ 29 آذر ماه ادامه دارد و سامانه بارشی نیز از عصر فردا فعال می شود.
وی به دمای هوای شبانه روز گذشته همدان اشاره کرد و گفت: در همدان بیشترین دما هفت درجه سانتی گراد بالای صفر و کمترین دما نیز یک درجه سانتی گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

زاهدی قهاوند را در 24 ساعت گذشته با دو درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین نقطه استان و اسدآباد و نهاوند را با هشت درجه سانتی گراد بالای صفر گرمترین نقطه اعلام کرد.

گزارش: کامبیز قمری

<!–{C}–>

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا