رشته های پیراپزشکی عادلانه توزیع شود

به گزارش خبرگزاری سیناپرس، دکتر مهدی مجذوبی عصر روز شنبه ۲۷ آذر ماه در آئین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر اظهار کرد: اگر دانشگاه علوم پزشکی مادر در مرکز استان و دانشکده ها در شهرستان ها باشند و توسط دانشگاه مادر مدیریت شوند، استان موفق تر خواهد بود.

دکتر مجذوبی با بیان اینکه ما همه استان همدان را مثل خانواده خود می دانیم و رسالت ما رسالت استانی است، تصریح کرد: به ضرورت ایجاد چشم انداز کلی در حوزه بهداشت و درمان در سراسر استان اشاره و بیان کرد: در صورتی که دانشگاه علوم پزشکی مادر در مرکز استان و دانشکده ها در شهرستان ها باشند و توسط دانشگاه مادر مدیریت شود، استان موفق تر خواهد بود.

وی با تاکید بر توزیع عادلانه رشته های پیراپزشکی در شهرستان ها، افزود: برای تامین خوابگاه دانشکده پرستاری،اگر ساختمانی بلا استفاده در شهرستان وجود داشته باشد، می توان با تغییر کاربری، آن را به خوابگاه تبدیل کرد.

دکتر مجذوبی با اشاره به ضرورت ایجاد صنعت توریسم درمانی در شهرستان های استان، گفت: ایجاد بیمارستان ۳۰۰ تخته خوابه در شهرستان ضروری است به شرط اینکه با افزایش تعداد بیمارستان ها، کیفیت خدمات دهی کاهش نداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا