پرورش ماهیان زینتی فرصتی برای جوانان جویای کار

حسن پورعباسی در گفتگو با خبرگزاری سیناپرس، اظهار کرد: شهرک تخصصی پرورش ماهیان زینتی به زودی جانمایی می شود و کارشناسان و فارغ التحصیلان در این رشته می توانند در این عرصه مشغول به کار شوند، بنابراین جوانان جویای کار می توانند از این فرصت استفاده کنند و وارد بازار کار شوند.

وی اضافه کرد: در گذشته تنها معیشت شهروندان مورد توجه بود و به پروروش ماهیان گوشتی برای تغذیه مردم توجه می شد اما خوشبختانه ، مدیریت جدید به تکثیر و پرورش ماهیان زینتی نگاه ویژه دارد و برگزاری برنامه های آموزشی برای علاقمندان به این حرفه از برنامه هایی است که در دستور کار قرا دارد.

وی گفت: در گذشته ماهیان زینتی در بازار جایگاه مناسبی نداشت اما مردم با بردن طبیعت آب در منازل آپارتمانی متقاضی ماهیان زینتی افزایش یافته است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در صورتیکه فردی علاقمند به پرورش ماهیان زینتی باشد مجموعه جهاد کشاورزی از آنها حمایت می کند و با مدیریت جدید نیز مشکلات موجود بر سر راه پرورش دهندگان ماهیان زینتی برداشته می شود و همه فعالان در عرصه پرورش ماهیان زینتی و گوشتی یکسان دیده می شوند.

پورعباسی خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه آموزشی برای متقاضیان پرورش ماهیان زینتی از جمله برنامه های مجموعه جهاد کشاورزی است که از افراد مجرب استفاده خواهد شد.

گزارش: زهرا فرامرزدوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا