کتاب آموزش کشاورزی برای جهان در حال تغییر به چاپ رسید

فاطمه عزیزی هرمز در گفتگو با خبرگزاری سیناپرس، اظهار کرد: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی شعبه همدان با دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تا کنون موفق به دریافت هفت فیپا از وزارت فرهنگ و ارشاد شده و تا کنون چهار کتاب چاپ شده است.

وی افزود: مابقی کتاب ها نیز در نوبت چاپ قرار داشته همچنین تعداد دیگری از کتاب ها در مرحله داوری، ویراستاری ادبی و صفحه آرایی قرار داشته که به محض تکمیل و اتمام مراحل برای دریافت مجوز فیپا به وزارتخانه ارسال می شود.

عزیزی هرمز به چهارمین کتاب منتشر شده در جهاد دانشگاهی اشاره کرد و گفت: این کتاب با عنوان"آموزش کشاورزی برای جهان در حال تغییر" با ترجمه دکتر خلیل میرزایی و مرجان سپه پناه به نویسندگی جیمزال ابلینگر به چاپ رسیده است.

وی گفت: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی شعبه همدان کتاب های علمی و با کیفیت را چاپ می کند و کتاب هایی که فاقد ارزش علمی باشند و از نگاه داورقابلیت چاپ نداشته باشند، به مولف برگردانده می شود و برخی کتاب ها نیز در مرحله داوری به مولف برگردانده شده است.

عزیزی هرمز خاطرنشان کرد: اساتید و جامعه دانشگاهی در صورتیکه کتابی آماده چاپ داشته باشند می توانند با شماره 08138380571 تماس بگیرند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا