برف پاییزی در راه است

روح اله زاهدی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری سیناپرس، اظهار کرد: انتظار بارش برف و باران را در روزهای سه شنبه و چهارشنبه داریم و که پیش بینی می‌شود از روز پنج شنبه آسمان همدان صاف و در گاهی اوقات با ابرناکی هایی همراه است.
وی با اشاره به تداوم سرما، در روزهای پیش رو ادامه داد:در شبانه روز گذشته، همدان با منفی چهار درجه سانتیگراد سردترین دما و با هفت درجه سانتیگراد  بالای صفر، گرمترین دمای خود را تجربه کرده است.
این کارشناس هواشناسی به کمینه وبیشینه دما در شبانه روز گذشته در شهرستان ها اشاره کرد و گفت: قهاوند با منفی چهار درجه سانتیگراد سردترین شهرستان،  نهاوند و اسدآباد با 11 درجه سانتیگراد گرمترین شهرستان گزارش شده است.
زاهدی همچنین از کیفیت هوای استان صحبت کرد وادامه داد:از نظر شاخص های آلایندگی با توجه به ناپایداری هایی که داشتیم شرایط قابل قبولی داریم و   پدیده مه را در این هفته شاهد هستیم.
این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: با توجه به نمودار ها و آمار هواشناسی استان،  میتوان گفت سامانه بارشی دیگری در اواخر هفته بعد شاهد هستیم و البته هنوز به طور قطعی نمیتوان امید به بارش داشت و هر تغییر جوی ممکن است.

گزارش: محمد جواد صفری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا