نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

با توسعه کمی و کیفی در پژوهش و آموزش پیش خواهیم رفت

به گزارش خبرگزاری سیناپرس، دکتر محمد مهدی مجذوبی در مرسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: برخی افراد از جمله مجموعه علوم پزشکی به صورت مستمر به موضوع کرونا نگاه می کنند و نگاه آنها عمیق تر است و این در حالیست که برخی افرا جامعه به صورت برشی نگاه می کنند و تنها آمار و ارقام می شنوند.

وی گفت: مدیریت جدید سعی خواهد کرد در حوزه بهداشت و درمان  و توسعه کمی و کیفی و در حوزه های مختلف پژوهشی و آموزشی کار را پیش ببرد  و از تمامی ظرفیت‌های موجود به نحو احسنت استفاده کند.

وی با بیان اینکه جوان گرایی  یکی از مولفه‌های موثر بر امنیت ملی است، تصریح کرد: این موضوع از دغدغه‌های من در دوران گذشته بوده که باید دست در دست یکدیگر بتوانیم به این موضوع اهتمام داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دکتر حیدری مقدم دو سال از مسئولیت خود را در دوران کرونا گذرانده و باید به این موضوع توجه داشته باشیم و از وی تشکر کنیم ، خاطرنشان کرد: مجموعه بهداشت و درمان با لحظات تلخ و شیرینی مواجه هستند و با این مباحث در حال زندگی هستند و حتی در برخی موارد در صورت مواجه شدن با شرایطی که یک فرد برای درمان بضاعت نداشته باشند ب کمک یکدیگر وی را تحت درمان قرار می دهند.

رئیس علوم پزشکی یادآور شد: در دوران کرونا لحظات تلخ پرسنل علوم پزشکی بیشتر شد و آنها با صحنه‌های جان باختن یک مادر، نوجوان، کودک و جوان یا پدری ممکن است مواجه شده باشند که امیدواریم با تلاش شبانه روزی بتوانیم به این موضوع اهتمام داشته باشیم.

گزارش: محمد جواد صفری

خروج از نسخه موبایل