مقدمات بازگشایی مدارس از آذر ماه

به گزارش خبرگزاری سیناپرس، و به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا استان همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه ستاد مدیریت کرونا استان همدان، اظهار کرد: با توجه به اهمیت مسئله آموزش و انجام واکسیناسیون حداکثری، طبق مصوبات ستاد ملی، بازگشایی مدارس از اول آذر با رعایت پروتکل ها در دستور کار است.

وی افزود: کلاس‌های درس باید در فضای مناسب، با رعایت فاصله اجتماعی و دارای تهویه مناسب باشند تا از نظر بهداشتی مشکلی برای دانش‌آموزان وجود نداشته باشد.

استاندار همدان ادامه داد: اقدامات لازم برای فراهم کردن امکانات آموزشی در راستای بازگشایی مدارس باید توسط مدیران مربوطه انجام گیرد.

وی با تاکید بر اینکه مردم استان باید از شرکت در دورهمی‌ها و اجتماعات، خودداری کنند؛ تصریح کرد: دورهمی ها و برگزاری مراسمات عامل ابتلا به کرونابوده و مردم باید از برگزاری اینگونه مراسم خودداری کنند همچنین در کنار آن اقناع‌سازی مردم در راستای تزریق واکسن کرونا در دستور کار قرارگیرد چرا که در حال حاضر واکسیناسیون بزرگترین کمک به مهار کروناست.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه تمامی ظرفیت‌ها برای تزریق واکسن به کار گرفته شود، مطرح کرد: مراکزی که خدمات عمومی به مردم ارائه می‌کنند، باید واکسن کرونا را تزریق کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا